אימון ליציאה ממשבר

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

אימון ליציאה ממשבר

משבר הוא תחושה שהמשאבים העומדים לרשותנו אינם מספיקים לנו כדי להתמודד עם המצב אליו נקלענו, ולנהל אורח חיים שגרתי. תחושה זו נתפסת במוחנו כאיום הגורם למצב לחץ שמורגש בגוף, בחשיבה ובנפש.

קיימות תופעות לוואי רבות ומגוונות איתן צריך להתמודד דווקא ברגע שאין משאבים: חוסר ריכוז, מתח, כאבי בטן, כאבי ראש, חוסר מוטיבציה, הימנעות, התכנסות, תגובות תוקפניות או לחילופין אפטיה, עישון מרובה ועוד ועוד. המשבר יכול לנבוע ממצבים פיזיים (כמו תאונה, מחלה קשה, מחלה כרונית), מצבים רגשיים (למשל פרידה, אבל, פיטורין) מצבים כלכליים, מצבים כלליים  (לדוגמא מגיפה, מלחמה, נפילת מניות ) וכדומה. גם האנשים הכי בכירים בתעשייה בוחרים לקחת אימון מנהלים אישי על מנת לשפר את עצמם ולהתמודד עם הדברים הקשים שהם עוברים.

באימון ליציאה ממשבר, תקבלו כלים המאפשרים: לזהות את הכוחות והמשאבים שאתם מתקשים לזהות בעצמכם, לשימוש נכון בכוחות אלו, להפיכת הכוחות לפתרון או מעקף לקשיים  שזוהו ולהחזרת החיים למסלול תקין תוך תחושה של יכולת התמודדות ואף צמיחה מנקודת השפל.

לעתים דווקא ברגע המשבר, מתקשים אפילו להתקשר למאמן כדי לבקש עזרה. גם זה נראה מאיים, כבד וקשה. אם זה מצבכם כרגע, אל תהססו!!! אתם צריכים רק להזין בטופס את הפרטים שלכם. אני כבר אצור איתכם קשר.

המשבר הוא רק פרק בסיפור החיים שלכם, ואימון אישי לחיים יוכל להוביל אתכם להבין איך להפוך את הפרק הזה לאחת ההתפתחויות החשובות ביותר בחייכם.    

לצד זאת, סדנאות העצמה אישית מציעות פלטפורמה מקיפה לפיתוח מיומנויות, למפגש עם אחרים הנמצאים במצבים דומים, ולקבלת תמיכה קבוצתית.