אימון אישי לחיים

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

רק היום קראתי פוסט של אישה חכמה מאד שהגיעה למוסך בבושה, ביקשה שיציל אותה ואת המכונית  וסיפרה שהכניסה למיכל הדלק סולר במקום דלק, היא התביישה בטעות אבל ממש לא התביישה, ובצדק, לבקש את עזרתו של המוסכניק. בהמשך קראתי עוד כמה פוסטים: בחור צעיר שמבולבל ולא יודע איזה מקצוע לבחור ומבקש את עצת ההמונים, אישה שמבקשת להמליץ לה על 'מישהי הכי מקצועית והכי טובה ללק ג'ל" והורים שמחפשים מורה מקצועי הטוב ביותר למתמטיקה לילדם.

….וקלטתי – כשזה קשור לילדים אנחנו מחפשים מקצועי והכי טוב, כך גם לגבי מראה: תספורת, לק ג'ל וכשאנחנו טועים לגבי המכונית שלנו, אנחנו רצים לאיש מקצוע ש"יציל" אותנו. אבל כשהקושי קשור בחיים שלנו: בחירת מקצוע, משבר, קושי אישי, קושי בזוגיות, קושי בתקשורת – אז…. אז אנחנו פונים לחברים במקום לאנשי מקצוע כמו הבחור שביקש בפייסבוק עצה מה לבחור כמקצוע. מי בכלל יכול לתת לו עצה, מי עשה איתו בדיקה של כישורים, יכולות, רצונות, צרכים ועוד ועוד….

אימון אישי לחיים הוא צורך שלפעמים נדמה שניתן לוותר עליו בקלות. הרי אנחנו מסתדרים בסוף… ואם לא, אז נפנה לעזרה כשזה יהיה ממש ממש נצרך. אז בואו אספר לכם משהו בשקט….כשהולכים לתקן פאנצ'ר זה עולה כמה עשרות שקלים, כשמחכים שהצמיג ישחק זה עולה כמה מאות שקלים והרבה יותר זמן ובלבול מוח. העלאת ביטחון עצמי באמצעות אימון הוא דבר אשר יכול לחסוך לכם המון זמן ולפתור לכם המון בעיות בחיים.

לעתים נדמה לנו שמאמן שהולך איתנו לאורך הדרך באימון אישי עולה לנו הרבה כסף. אז התשובה היא כן. הוא עולה כסף, כי אף אחד לא עובד בחינם, אבל…. וזה האבל הגדול…הוא חוסך לנו כל כך הרבה יותר כספים וכאבים. הוא מונע את המשברים הגדולים בהם אנחנו לא מרוכזים בעבודה ופוגעים בפרנסה או מקבלים החלטות מוטעות, בהם אנחנו לא מגיבים כיאות לילדים ופוגעים בהם ואחר כך משלמים ליועצים לתקן את העוול שעשינו להם, משברים בהם אנחנו מוצאים את עצמנו ללא עבודה (חודשים של אבטלה), סכסוכים עם קולגות בעבודה וללא קידום, זוגיות במשבר, תשלום על תרופות הרגעה ועוד ועוד..

מה נותן לנו אימון אישי לחיים?

האימון ממקד לנו את המטרות ומביא אותנו להישגים.  עם המחוייבות לתהליך לוקחים המתאמנים אחריות באופן אקטיבי על ההתקדמות להשגת היעדים, בעזרת המאמן מזהים את הקשיים והמכשולים ומקבלים כלים ומוצאים כוחות שמיושמים תוך התהליך להתמודדות עם המכשולים והשגת המטרות ואף מעבר לכך.

אתייחס פה לשני סוגי אימונים:

אימון ממוקד וקצר יחסית, אחריו המתאמן מרגיש שהשיג את המטרה וממשיך לדרכו. כמו שכתבו לי מתאמנים:

ע. וט. מהשרון הצפוני: "אנחנו כרגע ביחסים מאד טובים ומרגישים מעולה בזכותך כמובן!!! אנו בשלים לעצור ולהמשיך בדרכנו, וכמובן אם  נזדקק לאימון שוב, נפנה אליך"

שקד מרמת גן:"עברתי תהליך משמעותי, קיבלתי אמפטיה ואסרטיביות וכלים מעשיים, אחרי כל סשן איתך הרגשתי שעליתי עוד מדרגה. לא הייתי מגיעה לשלב הזה ללא עזרתך. כרגע מרגישה חזקה לחיות את חיי ואם אזדקק לעזרה בוודאי אפנה אליך"

אחרי תהליך אימון קצר יחסית, חלק מהמתאמנים בוחר לקבל מנטורינג וליווי לאורך זמן. במקרה זה, פרקי הזמן בין מפגש למפגש גדולים יותר והמעורבות נדרשת לפי המצב שלכם בחיים. סוג של תחזוקה בכל מעגלי החיים, כדי להתקדם באופן קבוע ולמנוע משברים. אימון להעצמה אישית הוא דבר אשר דורש תחזוק מקיף, גם אם לאורך זמן.

בואו אנסה להעביר זאת דרך מילים שכותבים לי מתאמנים:

פנינה מישוב בעמק חפר, איתה אני נפגשת פעם בחודש: "המשמעות שאת נותנת לי להמשיך להתמודד עם אמונה ולהסתכל מעוגן של הכוח המניע אותי קדימה וההתחייבות להגיע לשינוי. לא מאבדת את האמונה בחרותי הנפשית"

רעות איתה אני נפגשת פעם בשלושה שבועות: "אני הכי מודה לך שאת הולכת איתי יד ביד שאת חלק מהחיים שלי, עוזרת לי נפשית ורגשית. את אלופה ואני הכי ממליצה בעולם!"

אלכס מאשדוד, איתו אני נפגשת פעם בחודש וחצי: "עברתי דירה, החלפתי מקום עבודה ואני מתקדם במקום החדש, מרגיש מאד שייך, התחלתי ספורט ודיאטה, השיחות איתך עוזרות לי לקבל החלטות ולהיות יותר שלם ורגוע"

להתאמן אימון אישי לחיים זה להיות בכושר לחיות חיים שלמים וטובים.

אם גם אתם שואפים להיות במקום הזה, אז קדימה… צרו איתי קשר.