אימון לחיים מלאים לאנשים עם מגבלה

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

אימון לחיים מלאים לאנשים עם מגבלה

אנשים עם מגבלות מתקבלים בחברה ממקום של נחיתות, סטיגמות ואפליה, ההתייחסות החברתית לאדם עם מגבלה היא לא כשווה בין שווים, אלא בציפייה שאינה מדוברת, הוא נדרש להוכיח את עצמו יותר לעומת אחרים.

לעתים הדרך שבה הסביבה תופסת את האדם עם המגבלה משפיעה על תפיסתו את עצמו ועל בטחונו העצמי לחיות את חייו בצורה מלאה ומאושרת.

מגבלה יכולה להיות נראית או בלתי נראית, אך היא עדיין משפיעה על התפיסה והבטחון העצמי של האדם ועל הציפיות והסטיגמות של האחרים ממנו ועליו.

המוגבלות יכולה להיות: נפשית, פיסית, חושית, שכלית. בכל אחד מהמקרים אדם יכול להיתקל בבעיה של מציאת מקום עבודה, חברים וזוגיות. כך יוצא שאדם, שמלכתחילה קשה לו יותר, יצטרך להתאמץ הרבה יותר מאדם שלכאורה שלם וללא מגבלה (למרות שאם נחשוב על זה נבין שלכולנו יש מגבלות כאלו או אחרות).

שנים של עבודה עם אנשים עם מגבלה או לקות כלשהי לימדו אותי שהעצמה, חיבור לעצמי, אהבה עצמית, הבנת המגבלה והבנת הכוחות, ליווי במציאת הדרך הנכונה לכל אחד להגיע למטרות – עושים נפלאות לאיכות החיים ולאפשרות לחיות חיים מלאים וטובים.

זה המקום להזכיר שכתבתי תוכנית העצמה לארגון גשר שזכה במכרז ארצי לשיקום בבטוח הלאומי והיום משתמשים בתוכנית זו במקומות רבים. מאמינה שהידע הרב והנסיון שלי יכולים לעזור גם לך. אימון להעצמה אישית יכול לעזור לכל אחד ואני דוגלת על להוציא את המקסימום מכל אחד.

אז אם יש לך מגבלה כלשהי והרגשה שבגללה אין לך חיים מלאים – כדאי להשאיר כאן את הפרטים ואני מבטיחה לחזור.

סדנאות להעצמה אישית מציעות את הכלים והאסטרטגיות הנדרשות להתמודד עם האתגרים היומיומיים, והן מספקות לאנשים את האמון העצמי לשאוף ולהגשים את הפוטנציאל המרבי שבהם, למרות האתגרים.

אם אתם מעוניינים בטיפול אישי ולא קבוצתי, אימון להעצמה אישית יכול להיות פתרון מתאים עבורכם.