אימון חזרה והשתלבות בעבודה

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

אימון חזרה והשתלבות בעבודה

החיים מזמנים לנו מצבים שונים  שבגינן עלינו להתנתק ואחר תקופה לחזור, לחפש ולהשתלב בתעסוקה אחרת, למשל חופשות ארוכות, נסיעות ארוכות, פיטורין, מחלות המאלצות אותנו לעזוב מקום עבודה. לפעמים מחפשים עבודה באותו מקצוע ולעתים' במקרה של שחיקה וחוסר סיפוק מהמקצוע הנוכחי' זו הזדמנות להסבת מקצוע.

אי העסקה בתקופה ארוכה דורשת התכוונות משמעותית לחזרה לתעסוקה כמו למשל: התעדכנות בידע המקצועי שהתפתח, חשיבה מחודשת על המקצוע, על התנאים שהשתנו, על הצרכים והרצונות מול מצב שוק התעסוקה. אני מציעה גם ייעוץ תעסוקתי בהתאם לשוק העבודה העדכני.

האימון מיועד לאנשים המבקשים לחזור ולהשתלב בעבודה ומתקשים לעשות זאת בעצמם. האימון מכוון להקניית כלים בנושא: חיזוק הביטחון האישי והמקצועי, שיפור המיומנויות הנדרשות להשתלבות בעולם העבודה, הרחבת הידע על עולם העבודה החדש, קבלת החלטות נכונות שיוכלו לקדם מבחינת מקצועית, כתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בניית תכנית חיפוש עבודה.

כל אדם יכול להשתלב בשוק העבודה החופשי ולסלול לעצמו מסגרת עבודה מעצימה, מאתגרת ומגוונת. אם גם לך קשה למצוא עבודה הולמת לאחר תקופה של חוסר תעסוקה, זה הרגע להשאיר כאן פרטים ואחזור אליך.

בסדנאות להעצמה אישית, תוכלו לקבל את הכלים הנחוצים לגיבוש הביטחון העצמי והמקצועי שלכם.

לאחר שמצאתם את מקום העבודה הבא שלכם, תוכלו להציע לצוות לעבור הכשרות וסדנאות שונות. סדנאות לחברות מסייעות להגביר את הפרודוקטיביות בטווח הארוך, וכן ליצור קהילה מקצועית תומכת שתלווה את העובדים בכל שלב ושלב.